December 21, 2010

Perodua Bezza [Kereta Konsep]

Salam dan Selamat sejahtera, sini saya berkongsikan tentang kenderaan yang baru dilancarkan baru2 ini walaupun perkara saya agak lambat sampaikan tapi saya ingin juga berkongsi dengan anda semua mengenai rekabentuk kereta Perodua yang terbaru iaitu Perodua Bezza. Ia masih lagi dalam bentuk kereta konsep(Car Concept).


Perodua ini telah melancarkan Perodua Bezza di Kuala Lumpur 2010 International Motor Show (KLIMS). Ciri-ciri interior bersih-tampak layout kokpit dashboard, dengan panel instrumen yang dirancang untuk kemudahan visual pemandu, dan pusat mengambang konsol ditubuhkan untuk memberikan ruang untuk kaki tambahan bagi pemandu dan penumpang depan, dengan bahagian simpanan luas Bagasi dari design singkat juga.



Seperti mesin masa depan, Perodua menyatakan bahawa ada banyak ruang untuk peningkatan kecekapan apabila munculnya enjin pembakaran dalaman. Pertukaran teknologi mencari keseimbangan yang lebih baik antara kecekapan dan keterjangkauan berbanding dengan teknologi hibrid, pembuat kereta nasional yakin.




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to RangkaianIslam.Com
Design with love by CikBulat